czwartek, 2 kwietnia 2015

Wielkanocny konkurs pastelowy - ROZWIĄZANIE

Świąteczny konkurs już za nami. Bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom za tak liczny udział, naprawdę ogromnie miło mi było oglądać wszystkie te cudowne, wielkanocne prace. Gdy zakończył się czas nadsyłania prac dopadł mnie straszny niepokój.. Jak tu wybrać tę jedyne najlepsze prace wśród tych wszystkich przepisów? :c Niektóre były ukłonem w stronę tradycji, inne zupełnie nowatorskimi wariacjami na temat świątecznych wypieków. Jak wiecie najważniejszym kryterium był pomysł, niespotkany wcześniej, taki który przyciągnął moją uwagę na tyle, że myślałam "Muszę to zjeść zaraz, teraz, już! Mam ochotę to upiec!" Jestem też strasznym wzrokowcem, dlatego oczywiście piękne, dopracowane fotografie zwracały moją uwagę i miały wpływ na ostateczną ocenę pracy.

Zanim ogłoszę laureatów, chciałabym dodać - jeśli tym razem nie udało Wam się wywalczyć wygranej to jeszcze nie jest ostatnia okazja by zdobyć nagrody. Na pewno na moim blogu w przyszłości pojawią się jeszcze konkursy, na które Was zaproszę. :)

A teraz wyniki:
I miejsce
 Marta Borowiec - Zielony mazurek z herbatą matcha

 II miejsce 
 Angelika Pawełczyk - Cytrynowo- makowe babeczki wielkanocne, Pascha pomarańczowa, Babka czekoladowo- kawowa

Myślę, że nagrody są w pełni zasłużone, bo zgłoszenia są naprawdę piękne. Mazurek z herbatą matcha?! Ten pomysł wydawał mi się wprost genialny i nigdy na to bym nie wpadła, a do tego zdjęcie takie piękne. A te urocze babeczki, paschę i babkę z fiołkami będę musiała koniecznie upiec w przyszłym roku! Są cudne! *.*

Bardzo gratuluję Wam dziewczyny, skontaktuję się z Wami jeszcze dzisiaj. :) 
A wszystkim jeszcze raz dziękuję za cudowne przepisy i liczę, że jeszcze zechcecie brać udział w moim przyszłych konkursach!

6 komentarzy: