wtorek, 24 marca 2015

Wielkanocny KONKURS pastelowy

Wielkanoc już za pasem, więc najwyższa pora zacząć myśleć o tych cudownych łakociach, które pojawią się na naszych stołach!  Wobec tego mam dla Was konkurs, w którym możecie zaprezentować swoje ulubione pomysły na świąteczne wypieki i desery. : ) Czekam na Wasze wspaniałe pomysły - przepisy i zdjęcia, które zainspirują mnie, zachwycą i sprawią, że nie będę mogła się oprzeć ich przygotować. Dla zachęty dodam, że wygrać można:
I miejsce:
-Paterę Miss Etoile w kolorze pudrowego różu
-Książkę "Jak być domową boginią" Nigelli Lawson

II miejsce:
- Papilotki do muffin June Green Gate
-Foremki do ciastek Ib laursen 

ZASADY KONKURSU
1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga Tajniki smaku.
2. Zadaniem konkursowym jest przygotowanie świątecznego wypieku, który kojarzy się Wam z Wielkanocą
3. Zgłoszenie należy wysłać mi na e-mail : marth.ostrowska@gmail.com.
4. Wysłane zgłoszenie powinno zawierać:
-zdjęcie przygotowanego przez Was wypieku bądź deseru
-nazwę, przepis i sposób jego wykonania
5. Konkurs trwa od 24.03 do 31.03 2015 roku do godz. 23:59.
6. Laureaci zostaną ogłoszeni do 3 dni po zakończeniu konkursu.
7. Każdy z uczestników konkursu może wysłać do  3 zgłoszeń konkursowych, a każde z nich może zawierać jedynie 1 zdjęcie.
8. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do opublikowania zwycięskich prac (zdjęć) na łamach tego bloga.
9. Warunkiem otrzymania nagrody jest podanie danych przesyłki nie później niż 7 dni po ogłoszeniu werdyktu.
10.Nagrody zostaną wysłane na terenie RP w ciągu 5 dni roboczych od wysłania danych przesyłki przez laureatów.
11. W konkursie brane będą pod uwagę jedynie przepisy na świąteczne oraz kojarzące się z Wielkanocą wypieki/desery.
12. Prace będą podlegały wyłącznie ocenie autorki tego bloga.
13. Pod uwagę w ocenie pracy brane będą:  po pierwsze ciekawy pomysł, po drugie apetyczne zdjęcie, a po trzecie estetyczne wykonanie. :)


Tak więc zapraszam Was serdecznie do udziału w moim konkursie. Myślę, że warto. Gdy wybierałam te cudeńka pomyślałam, że sama chciałabym dostać je jako prezent. Jak pewnie zauważyliście dokładnie taką paterę mam i ja, czesto jej używam, ładnie prezentują się na niej wypieki, więc bardzo polecam. Książka Nigelli broni się sama, jest w niej naprawdę ogrom różnorodnych wypieków (nie tylko słodkich) i uważam, że wiele inpirujących pomysłów, a pastelowe foremki i papilotki są naprawdę urocze i myślę, że Wasze babeczki wyglądałyby w nich świetnie!

Miło mi również będzie, jeśli zostaniecie obserwatorami tego bloga, jednak nie jest to warunkiem koniecznym do udziału w konkursie. Do dzieła!
Powodzenia Kochani! *.*

20 komentarzy:

  1. Przepiękne nagrody :) Chętnie wezmę udział!!

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaaa! dzięki za info, nigdy nie biorę udziału w żadnych konkursach, ale...ten jest wyjątkowo kuszący! :) już myślę nad przepisem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy zdążę coś zrobić, ale może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za informację o konkursie, bardzo chętnie wezmę w nim udział. Zakochałam się w tej paterze <3 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patera jest cudna, o książce marzę od dawna, a foremek i papilotek nigdy za wiele :) Z przyjemnością wezmę udział w konkursie :)
    Pytanie techniczne - czy można wysłać przepis już na blogu opublikowany? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, ważne aby był to przepis wielkanocny. :)

      Usuń
  6. Piękne nagrody, na pewno spróbuję swoich sił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nagrody, bardzo chętnie się zgłaszam, ale mam kłopot z wysłaniem, czy e-mail który podałaś jest poprawny, coś mi go odrzuca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adres email jest poprawny, czego dowodem jest to, że ogłoszenia innych uczestników do mnie dotarły. Jeśli jednak nie uda się wysłać zgłoszenia proponuje spróbować jeszcze na ten:
      marta.ostrowska@op.pl

      Usuń
  8. Nagrody super postaram się coś wymyślić,; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne nagrody, warto o nie powalczyć :)
    Mam pytanie-czy przepis może brać udział w innych konkursach i akcjach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, nie widzę problemu. :)

      Usuń
    2. Super, w takim razie na pewno się zgłoszę :)

      Usuń
  10. Musiałam się skusić, jest piękna :)
    Czy moje zgłoszenie dotarło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dotarło. :)
      Postaram się dziś lub jutro rano wszystkim potwierdzić. :)

      Usuń
  11. Przepis wysłany, mam nadzieję, ze dotarł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie zostaną ogłoszeni laureaci? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie opublikowałam, w osobnym poście! :)

      Usuń