czwartek, 14 sierpnia 2014

Lody Oreo

Znów mam dla Was przepis na lody. Tym razem są to wspaniałe lody z ciasteczkami Oreo, do których mam słabość. Wyszły cudownie kremowe, a dodatek chrupkich ciasteczek idealnie współgra z śmietankowym smakiem lodów. Problem był jedynie ze zdjęciami.. lody zaczęły się zbyt szybko roztapiać i po raz pierwszy miałam nie lada problem czy w ogóle zamieszczać je zatem na blogu. Ale smak wygrał, więc są i takie lody mają tu swoje miejsce! :) 
Zapraszam!
Składniki na duży pojemnik lodów:
500 ml śmietany kremówki
puszka mleka skondensowanego słodzonego
10-12 ciasteczek Oreo
skórka z 1/4 cytryny

1. Ubić śmietankę na sztywną masę.
2. Dodać delikatnie mleko skondensowane.
3. Potrzeć skórkę z cytryny i dodać do masy.
4. Pokruszyć ciasteczka i wymieszać z śmietankową masą.
5. Przelać do dużego pojemnika z przykryciem i mrozić przez kilka godzin.
6. Po tym czasie lody podawać. 
Smacznego!

22 komentarze:

  1. Wyglądają świetnie i smakowały tak że pewnie każdy wielbiciel oreo byłby ustatysfakcjonowany

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dziś zakupiłam gotowe lodowe kanapki oreo, jutro wypróbuję, a potem może spróbuję tego przepisu, jak mi zasmakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię tego kremu z tych ciasteczek ale herbatniki mogłabym jeść tonami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem to masa cukrowa niestety, ale można wykorzystać je w całości w deserze. : )

      Usuń
  4. o mamo, są cudne! wiele bym dała za kulkę takich lodów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak! Zdecydowanie lody dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lody boskie, oreo. Podziwiam tez twoje obrusiki ręcznie haftowane. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lody na pewno pyszne :) A próbowałaś tortu OREO ? Świetny!
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lody wyglądają bardzo apetycznie i choć nie jestem zwolenniczką oreo,to lody chętnie bym spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten przepis wykorzystam kiedyś dla mojego brata :) uwielbia oreo, a lody to chyba wszyscy kochamy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szaleństwo. Swoja droga nie rozumiem fenomenu ciasteczek oreo

    OdpowiedzUsuń
  11. Pycha :-) domowe lody i jeszcze z moimi ulubionymi ciachami :-) pozdrawiam i zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja wyglądają cudownie a ich smak pewnie nieziemski. Szkoda że pogoda już nie za bardzo sprzyja takim przysmaką.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia i bardzo smakowicie wyglądające lody. Bardzo lubię wszelakie wariacje lodowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pewna, że smakowały bajecznie :) A że się topią...? Już taki urok lodów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ciasteczka Oreo, jestem wielką fanką lodów, więc przepis zapisuję i realizuje jak najszybciej!
    Piękne zdjęcia, będę obserwować:)

    Pozdrawiam:)
    elenagotuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Póki jeszcze jest trochę słońca - bardzo chętnie :). Smakowite!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nikomu o tym nie mówię, ale mam ogromną słabość do lodów z Oreo z McD ;) Na równi z Daim'ami rzecz jasna! Podobny przepis widziałam u Nigelli, choć w innym zestawieniu. W obu wersjach wyglądają oszałamiająco, muszę je w końcu zrobić, bo lato się kończy!

    OdpowiedzUsuń