wtorek, 8 lipca 2014

Lody sernikowe z truskawkami

Przepraszam Was za tę truskawkową monotonię, ale spieszę jeszcze z  pomysłami na nie. To musiało w końcu nastąpić. Dwa moje ulubione desery złączone w jeden. <3 Zdecydowanie kolejny udany przepis na lody, które bardzo przypadły mi do gustu. Tak więc po moim wydziwianiach lodowych powstały bardziej klasyczne lody o smaku sernika na zimno z truskawkami lub truskawkowego shake'a Jak dla mnie - pyszne. A może teraz Wy ich spróbujecie?
Zapraszam!
Składniki na duży pojemnik lodów:
300 g twarogu sernikowego 
350 ml śmietany 30%
250 g truskawek
1 szklanka mleka w proszku
1 szklanka cukru
skórka z 1/4 cytryny

1. Ubić śmietankę z cukrem na sztywną masę.
2. Zmiksować twaróg i dodać do niego mleko w proszku, startą skórkę z cytryny.
3. 2/3 truskawek zmiksować blenderem, a resztę pokroić w małe kawałki i odstawić.
4. Połączyć delikatnie śmietankę z twarogiem i truskawkową masą.
5. Dodać do tego pokrojone truskawki i przelać do pojemnika o objętości 1,2 -1,5 litra.
6. Zamrażać przez kilka godzin, po tym czasie można jeszcze raz zmiksować masę i zamrażać jeszcze przez 2-3 godziny.
7. Po tym czasie lody podawać, jeśli będą zbyt zamrożone, odczekać 10 minut.
Smacznego! 



20 komentarzy:

  1. Genialne! Uwielbiam sernik, a lody o jego smaku...boże *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lody sernikowe? Jak ja mogłam o nich wcześniej nie słyszeć????

    OdpowiedzUsuń
  3. Istna truskawkowa rozpusta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszności, chętnie bym takie zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały element wakacji, takie lody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszota :) truskawki i sernik w jednym to duet doskonały.... a gdy do tego to są lody! To jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ,z serkiem ,ciekawe ,nawet bardzo .

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszą smakować pysznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Truskawek nigdy za wiele!!! Super rozwiązanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuje bo to chyba najlepszy przepis na lody jaki widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie również królują truskawki :)
    Lody wyglądają przepysznie :) muszę je wypróbować,

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak prawdziwe... bo przecież są prawdziwe te Twoje lody i z pewnością pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. mmmm... ! Uwielbiam takie połączenie smaków! Pozdrawiam!! ( mam nadzieję, że komentarz się nie zdubluje, bo coś mi się zawiesiło podczas dodawania poprzedniego)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lody, to świetny pomysł na dzisiejsze upały, piękne zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sernikowe i na dodatek truskawkowe. Czy to możliwe, zeby stworzyć coś lepszego?! Mego, kiedyś miałam okazję próbować, więc podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ostatnio straszną ochotę na domowe lody. Świetny przepis ;)

    OdpowiedzUsuń